Translate

wtorek, 7 kwietnia 2015

LIKE IT,SHARE IT< WIN IT -ROZDAWAJKA< NA FACEBOOKU #EARRINGS SWAROVSKI ;-)

WITAJCIE;-)Tak jak obiecałam tak też zrobiłam ogłosiłam pierwszą ROZDAWAJKĘ na
FACEBOOKU.Zastanawiłam sie czy będą chętni,ale mam nadziję że mnie nie zawiedziecie i przystąpicie do KONKURSU.A zdecydowałm się na to wszystko przez lawinę prezentów jaką  zostałam zasypana w zeszłym tygodniu ;-)Niedawno miałm urzodziny,z okazji których dostałm mnóstwo niespodzianek  ale przede wszystkim miłych,cieplych słów abym realizowała i rozwijała  swoje pasję i marzenia.Tak obdarowana czuję się zobligowana do oddania czegoś od siebie ;-) ZRESZTĄ KOCHAM OBDAROWYWAĆ PREZENTAMI LUDZI I SPRAWIAĆ IM RADOŚĆ DAJĄC CZĄSTKĘ SWOJEJ PASJI JAKĄ JEST SUTASZ ;-)Postanowiłam wiec zorganizować pierwszą ROZDAWAJKĘ ;-)
ABY WZIĄC UDZAŁ WYSTARCZY:

-POLUBIĆ FANPAGE NA FACEBOOKU LINK PONIŻEJ:
https://www.facebook.com/ameliasutasz

-UDOSTĘPNIĆ PLAKAT KONKURSOWY  NA SWOIM PROFILU (STATUS PUBLICZNY)PLAKAT PONIŻEJ I NA STRONIE NA FACEBOOKU:
https://www.facebook.com/ameliasutasz/photos/a.696187493837635.1073741830.691408250982226/697541603702224/?type=1&theater


-POLUBIĆ PLAKAT NA FB AMELIASOUTACHE I NAPISAĆ NA DOLE  KOMENTARZ POD PLAKATEM :BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE
PO SPEŁNIENIU 3 KROKÓW czekamy na LOSOWANIE które odbedzie się 14 kwietnia!!!
ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!!!
OGŁASZENIE WYNIKÓW NA FB 14 kwietnia o godz.20

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz